حال دل

حال دل با تو گفتنم هوس است..

اولین شنبه زمستونی

  • ۱۱:۰۸

نشستم دسکتاپ لپ تاپم رو تمیز کردم، که این چند وقته انگار بمب ترکیده بود توش! بعد یه گندم زار طلایی گذاشتم عکس زمینه.. میتونم بوی گندم ها رو حس کنم، درست روز دوم زمستون! :)

و نامجو داره میخونه: آیینه رویا، آه از دلت آه، آیینه رویا، آه از دلت آه..

و دارم فکر میکنم، درسته که همین نسبی بودن ها و تصمیم گرفتن ها زندگی رو جالب کرده، ولی نمی شد تو مسائل مهم حداقل قطعیتی بود؟

  • ۱۹۳
my self
تمییز کردن خوبه اما تمییز موندن صفحه ی دسکتاپ شایعه است به نظرم...
قطعیت زندگی رو غیر قابل تحمل میکنه...بحثش طولانی اما تغییر اگر در ذات اشیا نبود ما تجربه های وحشتناکی داشتیم...مثلا تعریف زمان از بین میرفت به همین یک آیتم هم که فکر کنیم قطعیت اتفاق غم انگیزی میشه.
دسکتاپ تمیز کردن من البته اینطوریه که یه فولدر جدید درست میکنم همه چیزو میریزم تو اون :)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فکرها، دغدغه‌ها و خاطرات یه دخترِ دانشجویِ کامپیوترِ بیست و شش ساله؛ که میترسه یادش برن.. که نمیخواد یادش برن!
Designed By Erfan Powered by Bayan