حال دل

حال دل با تو گفتنم هوس است..

تعطیلات!

  • ۱۱:۰۵

دوست دارم کیک بپزم، نقاشی کنم، برم درباره کلی چیز مطلب بخونم و کلی آهنگ گوش بدم و سریال ببینم. با مامان طولانی حرف بزنم و بریم گردش. دوست دارم برم خونه عمه و با آترینا بازی کنم. درحال حاضر دوست ندارم به پروژه و تمرین فکر کنم، ولی در نهایت از همه کارهایی که دوست دارم انجام بدم آهنگش رو دارم و از کارهایی که دوست ندارم، همش رو! تموم میشه دیگه؟ تعطیلات بین دو ترمه مثلن. تا چهارم تموم میشه دیگه؟

  • ۳۲۵
ا مید
من از کارهام میزنم به چیزایی که دوست دارم میرسم. و آخر تعطیلات از این کارم پشیمون میشم. و این هر سال ادامه دارد!
منم اگه نمره این پروژه ها اینقدر زیاد نبود دوست داشتم همین کارو کنم :))
مارینا
یادم رفت بگم ک من عاشق موهای رو پیشونی ام. bang...چتری ..
حسودیم شد اون لحظه ک خوندم #آه :))
ای جانم.. ^__^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فکرها، دغدغه‌ها و خاطرات یه دخترِ دانشجویِ کامپیوترِ بیست و شش ساله؛ که میترسه یادش برن.. که نمیخواد یادش برن!
Designed By Erfan Powered by Bayan