حال دل

حال دل با تو گفتنم هوس است..

گفتمش در عین وصل این ناله و فریاد چیست؟

  • ۱۳:۵۹
امروز توی آزمایشگاه تنها هستم، نه مارک هست و نه ماتیاس و دیوید. الان یادم آمد که مارک گفته بود این هفته به فرانسه برمی‌گردد، ولی دیروز زودتر به خوابگاه برگشته بودم و فرصت نشد خداحافظی کنیم. امیدوارم زودتر برگردد، چون تنهایی حوصله‌ام سر رفته، در حالی که کلی کار هم دارم که باید انجام دهم . هفته بعد باید یک تاک برای استاد خودم و چند استاد دیگر داشته باشم و هیچ چیز آماده نکرده‌ام و بابتش نگران هم هستم :( امیدوارم به خوبی و خوشی تمام شود و بعد بتوانم با خیال راحت سفر کوتاهم را داشته باشم که به شدت برایش هیجان‌زده ام. مقصد را هرموقع رفتنم قطعی شد می‌گویم!
  • ۱۸۳
عارفه ...
به خوبی ازپسش برمیای دخترِقوی
امیدوارم! مرسی از روحیه ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فکرها، دغدغه‌ها و خاطرات یه دخترِ دانشجویِ کامپیوترِ بیست و شش ساله؛ که میترسه یادش برن.. که نمیخواد یادش برن!
Designed By Erfan Powered by Bayan