حال دل

حال دل با تو گفتنم هوس است..

One Day

  • ۱۲:۰۹

دیشب ماریا پیشنهاد کرد با هم فیلم one day را ببینیم. با ندا و ماریا رفتیم بالکن و روی تشک‌چه‌ای نشستیم و به نرده‌ها تکیه دادیم و در تاریکی فیلم را دیدیم. ماریا بار دوم بود که فیلم را می‌دید ولی من قبلا ندیده‌ بودمش. معمولا وقتی با دیگران فیلم می‌بینم کم پیش می‌آید که گریه کنم(برعکس وقتی که تنها هستم به راحتی اشک می‌ریزم) ولی این فیلم واقعا با روح و روانم بازی کرد و نتوانستم گریه‌ی بی‌صدای حین فیلم را بعد از تمام شدنش بی‌صدا نگه دارم... بیشتر از این راجع به فیلم حرف نمی‌زنم، اگر ندیده‌اید پیشنهاد می‌کنم ببینید...

  • ۲۷۱
شادناز
من در هر حالت گریه میکنم.هیچوقت نتونستم جلوی گریم رو بگیرم.ولی اگه کسی کنارم نباشه راحت ترم.
من ولی جلوی دیگران خیلی کم پیش میاد گریه کنم :) ولی در هر صورت گریه کردن گاهی خیلی خوبه، اصلا به نظرم نیازه، یه دوستی دارم که میگه وقتایی که خوشحاله و دلیلی برای گریه کردن نداره فیلم غمگین میبینه چون گریه کردن سبکش میکنه :)
شادناز
ولی من وقتی خوشحالم گریه نمیکنم.برای سبک کردن خودم باید جیغ بزنم یا بالا و پایین بپرم.
اون‌که جای خودش رو داره، ولی هر ماهی چندماهی یه بار گریه مثل سوپاپ احساسات آدم میمونه به نظرم ^_^
شادناز
گریه که جای خودش رو همیشه داره.
ولی بابام همیشه میگه"گریه و خنده بر هر درد ب درمان دواست.تو بخند"
شاهزاده شب
حتما میبینمش :)
^__^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فکرها، دغدغه‌ها و خاطرات یه دخترِ دانشجویِ کامپیوترِ بیست و شش ساله؛ که میترسه یادش برن.. که نمیخواد یادش برن!
Designed By Erfan Powered by Bayan