حال دل

حال دل با تو گفتنم هوس است..

پراکنده‌نویسی

  • ۲۰:۴۰

 امروز طی یوتیوب‌گردی‌های دم ددلاینی، به این ویدیو برخوردم. باید اذعان کنم که جزو مهم‌ترین و بهترین چیزهایی هست که امسال یاد گرفتم، چون موهای من خیلی لیزند و هیچ روشی جز کلیپس(آن هم با صد دور پیچاندن) رویش جواب نمی‌دهد. وقتی دیدم این کار می کند و هرچقدر هم سرم را تکان می‌دهم نمی‌افتد کلی ذوق کردم! خداحافظ کلیپس! 


چالش فیلم‌هایی که با آن‌ها گریه کردم را در اینستاگرام استوری کردم. هرچند راحت‌تر بود اگر فیلم‌هایی که با آن‌ها گریه نکردم را لیست می‌کردم :)))


گفته بودم امروز تمرین بازیابی را تمام می‌کنم. دیشب ساعت هفت خوابیدم و صبح ساعت چهار بیدار شدم! (بله، من هر ساعتی اراده کنم می‌توانم بخوابم!!!) و خب، هنوز تمرین تمام نشده. خیلی بازیگوشی کردم! :(


هفته شلوغی در پیش دارم. سه ددلاین و کارآموزی که باید تمام شود.. کاش تمرینم کامل شده بود. میترسم به کارهایم نرسم!

  • ۲۸۱
Omidreza Sh
زن بودن هم کاره سختیه...
فیلم خوب معرفی کنید برای دیدن که قهرمان دست نیافتنی نداششته باشد...
یه چندماهی نبودم اینجا کسی اندازه ی من وراجی نمیکرد راحت بودیداااا
انسان بودن کلا کار سختیه، زن و مرد هم نداره..
فکر میکنم فیلم‌ها اکثرا قهرمان دست یافتنی دارن این روزها. نمیدونم ولی حس من اینه

نه بابا من کلا خوشحال میشم از نظر، جاتون خالی بود :))
آسمان شب
سلام.خوبی؟عیدت مبارک.
خیلی وقته ننوشتی...نمیای از این ورا؟
سلام! مرسی :)‌ عید تو هم مبارک! 
برگشتم :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فکرها، دغدغه‌ها و خاطرات یه دخترِ دانشجویِ کامپیوترِ بیست و شش ساله؛ که میترسه یادش برن.. که نمیخواد یادش برن!
Designed By Erfan Powered by Bayan