حال دل

حال دل با تو گفتنم هوس است..

به پیشواز پادشاه فصل‌ها

  • ۱۴:۰۹

باران می‌بارد. از نیمه‌های شب گذشته شروع شده و هواشناسی می‌گوید تا فردا ادامه دارد. هوا عجیب بوی پاییز می‌دهد. پنجره را باز می‌کنم. سرمای مطبوعی لرز خفیفی به شانه‌هایم می‌اندازد. بوی رطوبت هوا با بوی قهوه‌ی تازه‌دم مخلوط می‌شود و صدای باران بهترین زمینه برای موسیقی آرامیست که دارم پخش می‌کنم. دلم می‌خواهد نقاشی کنم. یک اسکیس سریع چهره می‌زنم و برمی‌گردم پای لپ‌تاپ و ران گرفتن از کدم. هوا بوی پاییز می‌دهد و من بی‌صبرانه منتظرش هستم. یک دفتر خریده‌ام تا بولت ژورنال درست کنم. معمولا آدم‌ها شروع سال نو از این کارها می‌کنند. از سال نوی ایرانی گذشته و به سال نوی میلادی هنوز مانده. ولی شروع پاییز عید من است. 

  • ۱۲۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فکرها، دغدغه‌ها و خاطرات یه دخترِ دانشجویِ کامپیوترِ بیست و شش ساله؛ که میترسه یادش برن.. که نمیخواد یادش برن!
Designed By Erfan Powered by Bayan