حال دل

حال دل با تو گفتنم هوس است..

اردیبهشت ۹۷

  • ۲۰:۲۹
هفته‌ی خوبی نداشته‌ام تا اینجا. منصفانه که فکر می‌کنم هفته‌ی بدی هم نبوده، اما دلم یک سری اتفاق خوب می‌خواهد. از آن‌ها که انتظارش را نمی‌کشی، یک جور خوب غیرمنتظره و یهویی. به طرز عجیبی خوابم می‌آید و میانگین خواب شبانه‌روزم به بالای ۹ ساعت رسیده و میانگین درس خواندنم به زیر یک ساعت. حس آدم‌های بیمار را دارم اما بیمار نیستم. تنم درد می کند، سرم درد می‌کند، انگار سرم باد کرده و بزرگ شده. به اندازه‌ی یک بالن که می‌خواهد پرواز کند، اما سنگین‌تر از آن است که بتواند...

این‌روزها تقریبا فقط جف باکلی و تامینو گوش می‌کنم. از آهنگ یکی به آهنگ دیگری. به این فکر می‌کنم که کمی بعد قطعش کنم. اینطوری می‌توانم حس و حال این‌ روزهایم را توی صدای جادوییشان حبس کنم و بعدها هروقت این آهنگ‌ها را بشنوم انگار برگشته‌ام به روزهای پر التهاب اردیبهشت ۹۷.

دفتر ۲۰۰ برگ قشنگم را امروز دیجیکالا آورد. برنامه‌های قشنگ‌تری برایش دارم. شاید بعدها نوشتم.


.
  • ۲۳۴
__ پریچک __
چه با انصاف مینویسی رعنا ... 
چه آرام بخش خوب و بد کنار هم میاری ...
من هیچوقت جف باکلی و تامینو گوش نکردم اما امشب بخاطر تو موزیکاشونو دانلود میکنم و مطمئنم منم هربار که بهشون گوش بدم یاد تو میفتم :*
مرسی پریچکِ جان! مرسی که انقدر خوب میخونی منو..
از تامینو حبیبی و indigo night رو پیشنهاد میکنم. از حف باکلی هم lover, you should have come over و forget her رو :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فکرها، دغدغه‌ها و خاطرات یه دخترِ دانشجویِ کامپیوترِ بیست و شش ساله؛ که میترسه یادش برن.. که نمیخواد یادش برن!
Designed By Erfan Powered by Bayan