حال دل

حال دل با تو گفتنم هوس است..

مجموعه‌ای متناهی از نقاط پایان

  • ۱۲:۵۶

امروز آخر مرداد است و این یعنی ۵ هفته بیشتر از اینجا بودنم باقی نمانده. دلتنگ خانواده و دوستها و خانه هستم، ولی واقعا دوست ندارم این پنج هفته بگذرند! دوست دارم پاییز برسد، فصل مورد علاقه‌ام، اما دوست ندارم این پنج هفته بگذرند! چرا؟ راستش بیشترین دلیلش آدم‌هایی هستند که در این دو ماه شناختم و هر روز دیده‌ام. دلم برای ندا، زک، ماریا، مارک، الهه، حمیدرضا و سارا تنگ می‌شود. دلم برای نشستن کنار دانوب با ماریا و حرف و حرف و حرف تنگ می‌شود، دلم برای خنده‌هایم با ندا و درددل‌هایمان تنگ می‌شود، دلم برای زک و شوخی‌هایش تنگ می‌شود. و یاد گرفته‌ام دوستی‌ها را باید در لحظه لذت برد و بعد که فاصله می‌افتد باید قبول کرد که دیگرانی می‌آیند و چه بسا روزی برای دوری از آن‌ها دلتنگ می‌شویم. عجیب است، این ویژگی انسان برایم هنوز عجیب است، ولی دارم یاد می‌گیرم از آن لذت ببرم. خوشحالم که آدمی هستم که به راحتی می‌توانم دوستی‌های جدید بسازم، و دارم سعی می‌کنم دیگر نگران تمام شدنشان نباشم. 

  • ۲۲۸
شادناز
امیدوارم بتونی با نبود کسایی که دوستشون داری کنار بیایی.
تا حالا دوست خارجی نداشتم،نمیدونم میشه
به اندازه یه دوست ایرانی بهش وابسته بشی یا نه.
من هم امیدوارم :)
به نظرم دوستی خیلی ربطی به ملیت نداره، گاهی ممکنه آدم با یه غیر ایرانی جوری احساس نزدیکی کنه که با هیچ ایرانی تجربه نکرده. ولی مهم‌ترین فرق دوست ایرانی و خارجی از نظر من اینه که نقاط مشترکی که آدم با یه هم‌وطن داره خیلی بیشترن و از اون طرف چیزهایی که از یه غیر ایرانی نمیدونی خیلی بیشترن که هردو حالت میتونه بسته به روحیات آدم باعث بشه بتونیم مکالمه‌های طولانی و صمیمی داشته باشیم. 
امیدوارم دوستی‌های خوب و پایدار داشته باشی، ایرانی و خارجیش مهم نیست :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فکرها، دغدغه‌ها و خاطرات یه دخترِ دانشجویِ کامپیوترِ بیست و شش ساله؛ که میترسه یادش برن.. که نمیخواد یادش برن!
Designed By Erfan Powered by Bayan