حال دل

حال دل با تو گفتنم هوس است..

شادی

  • ۱۸:۱۳

رفتم آرایشگاه سر کوچه، در حالی که باران پاییزی نم نم می‌بارید. دوباره چتری‌هایم را کوتاه کردم و دوباره ایمان آوردم که چقدر این کارهای کوچک باعث شادی و روحیه می‌شود! جایی از کتاب بابا لنگ دراز، جودی در نامه‌اش به بابا می‌نویسد:

این شادی های بزرگ نیست که بیش از همه ارزش دارد. بلکه باید آدم به چیز های کوچک دل خوش شود. بابا من رمز خوشبختی واقعی را کشف کرده ام! باید برای حال زندگی کرد. ... من تصمیم گرفته ام به جای آن که با عجله بدوم سر راه بنشینم و یک بغل شادی کوچک جمع کنم، حتی اگر برایم به این قیمت تمام شود که هرگز یک نویسنده ی بزرگ نشوم.

این تصمیم جودی به نظر ساده می‌رسد، اما برای من یکی از سخت‌ترین کارهای دنیاست. دوست دارم عجله را کنار بگذارم و شادی‌های کوچک را در اولویت قرار دهم، اما ترس از این‌که نویسنده‌ی بزرگ زندگیم(برای من هدف فرق دارد البته) نشوم اجازه نمی‌دهد. اینکه چطور می‌توانم تعادل را برقرار کنم یکی از سوالات سخت حال حاضرم است. 


راستی، ربیع مبارک! 

  • ۲۱۷
Vafa 1192
زندگیت پر از شادی های کوچیک و بزرگ :)
ممنونم وفای عزیز :)‌ 
Mari Na
من ب تو و تک تک آدم های دنیا ک موهاشون بهشون اجازه چتری داشتن میده حسادت می کنم:) بنگ های رو پیشونی یکی از زیباترین چیزهاییه ک تصور داشتنش هم خوشحالم می کنه و خوشحالم تو می تونی داشته باشیش❤
مگه همه نمیتونن داشته باشن؟ :-؟
آره واقعا قشنگن ^_^
Mari Na
بنگ داشتن ب خیلی چیزها بستگی داره.
موهای پرپشت، لخت و اینکه از اون ها نباشی ک چیزی رو پیشونیت باشه سردرد میگیری.
موهای من جون نداره. #آه :)
سخت نگیر، به نظرم لزوما نباید پرپشت باشه مو، من خودم موهام خیلی پرپشت نیست :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فکرها، دغدغه‌ها و خاطرات یه دخترِ دانشجویِ کامپیوترِ بیست و شش ساله؛ که میترسه یادش برن.. که نمیخواد یادش برن!
Designed By Erfan Powered by Bayan