حال دل

حال دل با تو گفتنم هوس است..

آواز پری‌ها

  • ۱۲:۲۸

گوش می‌دهم به داریوش که می‌خواند:

 

آه با تو من چه رعنا می‌شوم

آه از تو من چه زیبا می‌شوم

عطر لبخند خدا می‌گیرم و 

شکل آواز پری‌ها میشوم

 

به آدم‌هایی فکر می‌کنم که با آن‌ها رعنا هستم. بی هیچ نقابی. آدم‌های امن زندگیم.

 

  • ۴۴۶
عارفه ...
به به...
چه ترکیبی
😊
کدوم؟:)
عارفه ...
با آن ها رعنا هستم. :)
خیلی قشنگه
مرسی 💙 ^__^
ا مید
برای من تا الان، خانوادم هستن. البته باهاشون امید هستم نه رعنا 😊
آره، خانواده معمولا امن‌ترین آدم‌های زندگی آدمن.. برای من جز خانواده، یکی دو تا دوست هم تو این دسته‌ هستن :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فکرها، دغدغه‌ها و خاطرات یه دخترِ دانشجویِ کامپیوترِ بیست و شش ساله؛ که میترسه یادش برن.. که نمیخواد یادش برن!
Designed By Erfan Powered by Bayan