حال دل

حال دل با تو گفتنم هوس است..

زندگی!

  • ۱۵:۵۵
مدتیه که فکر میکنم به اینکه از زندگی چی میخوام؟ جواب های متفاوتی به ذهنم رسیده که نمیتونم بگم هیچ کدوم غلط هستن. 
یکی از سوالاتی که همیشه مطرحه اینه که اگه بدونم امروز می میرم، آیا به همین کاری که الان دارم میکنم ادامه میدم؟ قطعا نه! اگه بدونم سال بعد میمیرم چی؟ باز هم نه! و آیا این به این معناست که من دارم مسیر اشتباهی رو میرم؟ جواب من باز هم منفیه. به خاطر اینکه فکر میکنم من دارم با توجه به قوانین احتمال و قوانین حاکم بر طبیعت تصمیم میگیرم. احتمال اینکه یک سال دیگه بمیرم بیشتره یا اینکه تو سنین بالای 60 سال؟ پس ترجیح میدم این مسیری که الان توشم رو ادامه بدم (چون در بلند مدت، نتیجه این مسیر برام دوست داشنی تره، ولی نه اینکه همین الان اون کاری باشه که واقعا عشق شماره یکم باشه؛ و خب، اگه شما فکر میکنید دارید عشق شماره یکتون رو انجام میدید که خوش به حالتون!)

  • ۲۳۴
my self
طبیعی ترین حالت زندگی،زندگی کردنِ...این یعنی ارسطو ابن سینا و گالیله و هرکس دیگه ای که سنگ قانون علت و معلول را به سینه میزده کاملا حق داشته...شما باید جای خودت رو در نظام خلقت پیدا کنی و با همین تصویر زیبا ادامه بدی خبری از هیچ پله اضطراری و نیش مار خوردنی هم نیست...تنها کاری که انجام دادنش مهم و ضروری تلاش بیشتره..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فکرها، دغدغه‌ها و خاطرات یه دخترِ دانشجویِ کامپیوترِ بیست و شش ساله؛ که میترسه یادش برن.. که نمیخواد یادش برن!
Designed By Erfan Powered by Bayan