حال دل

حال دل با تو گفتنم هوس است..

زرد

  • ۲۳:۱۹

امروز با بچه ها رفتیم سینما. میخواستیم نگار ببینیم اما دیر رسیدیم و سانسش رو از دست دادیم و گزینه ی بعدی زرد بود. 

اولین چیزی که در فیلم بولد بود "بدبختی" بود! انقدر بدبختی پشت بدبختی میومد که دیگه به خودت میگفتی از این بدتر چی میتونست اتفاق بیفته؟ و بعد سکانس بعدی اتفاق بدتری می افتاد.. به نظرم چیزی که سینمای ما بهش نیاز داره کمی شادیه، کمی امید به زندگیه. به شخصه یکی دو سال اخیر به جز اکسیدان که خب فیلم طنز بود، هرچی تو سینما دیدم اشکمو درآورده. قبول دارم مشکلات اجتماعی باید مطرح بشن و سینما یکی از بهترین ابزارهاست برای این مطرح شدن، ولی این همه سیاهی هم خوب نیست.

سکانسی که از فیلم دوست داشتم اونجایی بود که نهال از ماشین پیاده شده و با تلفن حرف میزنه، بعد درحالی که ماتش میبره از پشت سرش یه بلدزر داره خاک میریزه. انگار نهاله که داره فرو میریزه؛ نهاله که داره خاک بر سر میشه.. بعد تو سکانس بعدی معلوم میشه که چی شده پشت تلفن. هنرمندانه بود.


پی نوشت: بدی دیگه این فیلم ها واسه منی که به ابراز عشق ها شک دارم اینه که شکم پررنگ تر میشه. که مردی که فکر میکنی واقعا عاشقه هم الکی بوده.. دردناکه!

  • ۲۵۲
محمد صادق
من هنوز فرصت نکردم زرد رو ببینم ولی اینکه گفتین سینما ما به کمی شادی، کمی امید به زندگی نیاز داره، به نظرم کلا جامعه ما به کمی شادی و امید به زندگی نیاز داره نه فقط سینا ولی تا وقتی جامعه به این شادی و امید به زندگی دست پیدا نکرده، سینما حتی اگه این بخواد هم نمی تونه شادی و امید به زندگی رو به مخاطبش تزریق کنه، نمی دونم شاید فضایی که من مییبنم خیلی ناامید و خالی از شادی هست ولی من شاد ترین و با امیدترین فضایی که در حال حاضر می بینم همین فضای دانشگاهمون هست می تونید خودتون تصور کنید با این وضع دانشگاه بقیه چیزایی که می بینم اوضاعش چیه
تا حدودی با نظرتون موافقم، ولی به نظرم اتفاقا سینما و رسانه ها میتونن خیلی موثر باشن در شادی مردم. الان جوری شده که مردم از سینما میان بیرون و میگن خدا رو شکر ما انقدر بدبخت نیستیم! من خودم طرفدار مطرح شدن مشکلات جامعه و مردم هستم و میدونم که واقعا تا حدی تاثیر گذاره این مطرح شدن ها. از طرفی هم نمیدونم، شاید حق با شما باشه و با آب ریختن چشمه نمیجوشه..
انشالله دانشجو
جالبه‌ که‌ شما به ابراز عشق ها شک دارید ..
شاید هم به عشق ها شک دارید ..
چیش جالبه؟
انشالله دانشجو
به نظر من باید به عشق ها شک داشت،
اما جالبه که شما بجای اون، به ابراز عشق ها شک دارید
نه خب، به عشق شک ندارم، به ابراز یا بهتر بگم ادعای عشق شک دارم!
my self
فیلم ایرانی دیدن. البته به غیر از موارد نادری تقریبا به بطالت گذروندن زمان...
سینما... من یک بار بیشتر توی عمرم سینما نرفتم،حس میکنم میخوان توش یه چیزو اغراق کنن تا آدم حواسش از موضوع اصلی پرت بشه،فیلم باید تو خونه تنهایی دید،بعد دوباره یا حتی سه باره دید...
فیلم ایرانی خوب کم نداریم به نظرم! و سینما... من هم ترجیحم روی تنهایی فیلم دیدنه. وقتی تنها فیلم می‌بینم احساساتم رو بیشتر کشف می‌کنم. ولی سینما هم در جای خودش خوبه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فکرها، دغدغه‌ها و خاطرات یه دخترِ دانشجویِ کامپیوترِ بیست و شش ساله؛ که میترسه یادش برن.. که نمیخواد یادش برن!
Designed By Erfan Powered by Bayan