حال دل

حال دل با تو گفتنم هوس است..

شکر!

  • ۱۵:۴۱

دیروز یه سری قضایا باعث شده بود حالم خوب نباشه. نگران بودم، ناراحت بودم. 

این جور موقع ها تنها چیزی که میتونه آرومم کنه قرآنه. برش دارم، یا اگه همراهم نبود با گوشی، همینجوری شانسی یه صفحه رو باز کنم و بخونم.. و همیشه، انگار واقعا درباره همون موضوع خدا باهام حرف میزنه. اینجوری هست که معجزه بودن قرآن رو درک کردم. انگار نه انگار که چندین بار همون آیه رو خوندم. انگار داره همین الان، به خودم میگه این جملات رو. خدایا شکر بابت قرآن. ارزشمندترین هدیه ای هست که بهم دادی..


+اکستنشنی که تازه برای کرومم نصب کردم هرسری که یه تب باز میکنم یه جمله زیر باکس سرچ مینویسه. این یکی رو خیلی دوست داشتم:

Worrying does not empty tomorrow of its troubles. It empties today of its strengths.

CORRIE TEN BOOM 

باید خیلی حواسم باشه به این جمله و الکی نگران آینده نباشم!


+ یه گروه جدید موسیقی کشف کردم. Dire Straits. البته جدید که چه عرض کنم، از 1977 تا 1995 فعال بودن، ولی چه کنم که قدیمی‌ها رو بیشتر می‌پسندم!! این آهنگشون خیلی خوبه:


دریافت

  • ۱۹۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فکرها، دغدغه‌ها و خاطرات یه دخترِ دانشجویِ کامپیوترِ بیست و شش ساله؛ که میترسه یادش برن.. که نمیخواد یادش برن!
Designed By Erfan Powered by Bayan