حال دل

حال دل با تو گفتنم هوس است..

اورشلیم

  • ۲۳:۲۷

چند وقت پیش تو سایت national geography یه مقاله درباره اورشلیم خوندم. دوست دارم یه روز برم اورشلیم(هرچند میدونم نمیشه)، منو یاد کتاب راز تولد یوستین گردر میندازه! اسمش تو دهن خیلی قشنگ میچرخه آدم دوست داره هی تکرارش کنه، اورشلیم، اورشلیم..!

تو این عکس مسلمونا دارن از نمازجمعه تو مسجدالاقصی برمیگردن: 

مسجدالاقصی هم یکی از جاهایی که واقعا دوست دارم ببینمش و توش نماز بخونم:


عکسای جالبی داشت مقاله، اتمسفر شهر خیلی جذاب به نظرم اومد:


 

هرچند از بچگی از یهودیا میترسم. نمیدونم چرا، شاید به خاطر فیلم چشمان آبی زهرا باشه!. هنوزم خیلی از سکانسای اون فیلم رو خیلی واضح به یاد دارم و واقعا هم ترسناکن برام! حتی یه مدت بچگیام خوابشو میدیدم!! چرا این فیلم رو دیدم انصافن؟ :))) آهان یه فیلم دیگه هم دیدم از تلویزیون، شکارچی شنبه!! اونم واقعا بی تاثیر نبوده در حسم نسبت به یهودیا. یا شاید خاطرات مامان که از بچگیاش تعریف میکنه که مادربزرگش میگفته سمت جهود نره چون بچه ها رو میخوره :)) کسی چی میدونه شایدم همه اینا با هم!


  • ۲۸۲
محمدباقر قنبری نصرآبادی
یهود نه؛ اما صهیونیست چرا!
برادران اهل تسنن نه؛ اما وهابی‌ها و تکفیری‌ها چرا!
شیعه نه؛ اما بهایی و برخی فرقه‌های ضاله در شیعه نه!


نیلوفر
منم هنوز حالات چهره شخصیت منفی فیلم یادمه!!
فیلم خوبی نبود برای اینکه بچه ها ببینن :))
my self
بدون شک دیدن اون فضا جذابه...
من دوست دارم روسیه و یونان را ببینم...و اگر ایرانی نبودم،ایران رو...
اورشلیم قطعه زمین عجیبی ست حق دارید به نظرم
لیست جاهایی که من دوست دارم ببینم اینطوری شروع میشه: ژاپن، تبت، ماچوپیچو، کوبا، نیوزلند
آره. اورشلیم برای من همیشه مرموز بوده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فکرها، دغدغه‌ها و خاطرات یه دخترِ دانشجویِ کامپیوترِ بیست و شش ساله؛ که میترسه یادش برن.. که نمیخواد یادش برن!
Designed By Erfan Powered by Bayan