حال دل

حال دل با تو گفتنم هوس است..

باید!

  • ۲۳:۱۰

مستقل شدن و به عبارتی بزرگ شدن از خیلی جهات خوب است. اینکه اعتماد به نفس پیدا می‌کنی که توانایی انجام کارهایت را داری، اینکه احساس خوبی با انجام دادنشان پیدا می‌کنی، اینکه ارزش کارهایی که خودت کرده‌ای و چیزهایی که خودت به دست آورده‌ای را(ولو آنکه کوچک باشند) خیلی بیشتر حس می‌کنی، و خیلی چیزهای دیگر. اما چیزی که به تکرار دریافته‌ام این است که هرچیزی که بیشتر ارزش داشته باشد بیشتر درد دارد.. بعد از زمان‌های طولانی مستقل و مجکم بودن، انگار که خسته شده باشم، احساس ضعف می‌کنم. دلم می‌خواهد یکی بیاید و بگوید خیالت راحت. نگران نباش. من همه چیز را درست می‌کنم. تو فقط تکیه کن. چند روزی را در این ضعف سپری می‌کنم و بعد دوباره از نو بلند می‌شوم. سخت است، اما.. خواستم بگویم شیرین است، ولی الان که در روزهای ضعف هستم نمی توانم شیرین خطابش کنم! سخت است اما شدنی، سخت است اما "باید".

  • ۲۲۷
جناب قدح
سلام رعنا بانو :)
رسیدن بخیر ...

احوالتون چطوره ؟

سال خوبی داشته باشین ان شاءالله
سلام ممنون :)
شما هم همینطور
ــ یاس ــ
سخته اما میتونی:)
امیدوارم :)
مرسی ^__^
ا مید
باید به خود جرئت داد .
شهید حسن باقری
my self
من یک روزی یک جایی تصمیم گرفتم مستقل شوم و بعد تا دو سال بعد تقریبا  همیشه غذایم یک روز یا دو روز در میان می سوخت...از تمام استقلال این بهتر از همه در خاطرم مانده چون تمام تلاشم برای ایستادن  همین جایش میلنگید و به خودم میگفتم چقدر خوب بود که لااقل این قسمتش را یکی گردن میگرفت...
از استقلال غذا پختنش از همه راحت‌تره :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فکرها، دغدغه‌ها و خاطرات یه دخترِ دانشجویِ کامپیوترِ بیست و شش ساله؛ که میترسه یادش برن.. که نمیخواد یادش برن!
Designed By Erfan Powered by Bayan