حال دل

حال دل با تو گفتنم هوس است..

تولد شعر

  • ۱۷:۵۴

امروز زادروز احمدرضا احمدی است. اکر او نبود دنیای شعر فارسی چیزی کم داشت. تولدش مبارک!

 

حقیقت دارد

تو را دوست دارم


در این باران

می‌خواستم تو

در انتهای خیابان نشسته باشی

من عبور کنم

سلام کنم

لبخند تو را در باران

می‌خواستم


می‌خواهم

تمام لغاتی را که می‌دانم برای تو

به دریا بریزم

دوباره متولد شوم

دنیا را ببینم

رنگ کاج را ندانم

نامم را فراموش کنم

دوباره در آینه نگاه کنم

ندانم پیراهن دارم

کلمات دیروز را

امروز نگویم


خانه را برای تو آماده کنم

برای تو یک چمدان بخرم

تو معنی سفر را از من بپرسی

لغات تازه را از دریا صید کنم

لغات را شستشو دهم


آنقدر بمیرم

تا زنده شوم

  • ۱۹۵
__ پریچک __
احمد رضا احمدی رو عاشقم ....
این شعرشو با صدای خودش شنیدی ؟
منم :)
نه نشنیدم! برم پیداش کنم :)
علی .
من "همه ی شعرهای من" رو خوندم. هر سه جلدشو. بقیه کاراشم خوندم. بعد از حافظ شاعر محبوبمه. باهاش زندگی کردم. ولی یادم نبود تولدشو. چرا واقعا؟
این شعرشو دوس دارم: پاییز پشت پنجره
چقدر خوب! 
اینکه آدم تولد شاعر محبوبش رو یادش نباشه چیز عجیبی نیست به نظر من :) 
پاییز پشت پنجره.. کاش خداحافظی نمی‌کردی و می‌رفتی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فکرها، دغدغه‌ها و خاطرات یه دخترِ دانشجویِ کامپیوترِ بیست و شش ساله؛ که میترسه یادش برن.. که نمیخواد یادش برن!
Designed By Erfan Powered by Bayan