حال دل

حال دل با تو گفتنم هوس است..

در باب غذا :دی

  • ۱۱:۵۸

دیروز دیوید(یک دانشجوی ارشد دیگر اینجا) گفت که اگر دوست دارم با او و رامین برای نهار برویم. رفتیم رستوران وگانی که نزدیک دانشگاه است. یک چیزبرگر وگان و سیب زمینی سرخ کرده و آب پرتقال روی هم ۱۰ یورو و ۴۰ سنت شد، و باید اعتراف کنم برگر وگان را دوست نداشتم :) عصر برای خرید به بازار ترک‌ها رفتم که فارس برای گوشت حلال معرفی کرده بود، ولی اصلا حواسم نبود که اینجا بازارها تا ساعت ۶ و ۷ بیشتر باز نیستند و تا برسم(با احتساب یک بار ترام اشتباهی سوار شدن!) ساعت ۶ و نیم شده بود و همه‌ یا بساطشان را جمع کرده بودند، یا داشتند جمع می‌کردند. خلاصه گوشت و مرغ که نتوانستم بخرم، اما از یک فروشنده سبزیجات و میوه کمی خرید کردم. حدود نیم کیلو بادمجان، نیم کیلو کدو سبز، سه لیموترش درشت و سیصد گرم قارچ ۴ یورو و ۳۰ سنت شد. مقایسه کنید با قیمت برگر غیرخوشمزه نهار :دی خلاصه که باتوجه به محدودیت رستوران‌هایی که به خاطر حلال نبودن می‌توانم بروم، و تفاوت زیاد هزینه‌ی خرید و پخت‌ و پز با غذای بیرون خوردن، ترجیح می‌دهم تا حد امکان خودم غذا درست کنم. البته تنوع غذایی‌ام باتوجه به اینکه می خواهم سریع آماده شود و بتوانم با خودم به دانشگاه ببرم و گرم کنم هم ته کشیده :)) مثلا املت خیلی دوست دارم ولی نمی‌شود برد دانشگاه و گرم کرد!

 به غیر از ماکارونی، پاستا آلفردو، خورشت بادمجان و کدو، استانبولی، کوکو سیب‌زمینی و کتلت اگر غذایی با ویژگی‌هایی که گفتم به نظرتان می‌رسد ممنون میشوم پیشنهاد دهید!

  • ۱۶۷
مهسا ماکارونی فر
اون وعده ای که ماکارونی درست میکنی  رایه کم از موادش را نگه دار و با خمیر یوفکا (اسمش دقیق یادم نیست ولی از این خمیر های نازک که فک میکنم باهاش باقلوا هم درست میکنن:)) یه چیزی میشه درست کرد شبیه پیراشکی گوشت که ترک ها بهش میگن بورک . 
(از تجربیاتی که یه دوست ترک به من انتقال داد و باید بگم به هرحال زکات علم نشر آن است و این صوبتا:)
ایول چه ایده‌ی خوبی ^_^ مرسی! امروز برم ببینم میتونم پیدا کنم از این خمیرا :دی
my self
عاقا الویه رو چرا نگفتی؟؟؟
موادشم همه حلاله...یعنی مامانم من که برامون درست میکنه...
الویه هم ببر
آره اتفاقا بهش فکر کرده بودم :) باید برم مایونز بخرم :دی
مرسیی!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فکرها، دغدغه‌ها و خاطرات یه دخترِ دانشجویِ کامپیوترِ بیست و شش ساله؛ که میترسه یادش برن.. که نمیخواد یادش برن!
Designed By Erfan Powered by Bayan