حال دل

حال دل با تو گفتنم هوس است..

توی ذهنم

  • ۱۶:۵۴

امشب باید اتاقم را تمیز کنم، احتمالا سرویس را هم بشورم. هرچند دوشنبه روز نظافت است و کسی برای تمیز کردن می‌آید، اما فردا مهمان دارم. نمی‌توانم تا دوشنبه صبر کنم. برای ساعت ۹ تا ده شب هم ماشین لباس‌شویی را رزرو کرده‌ام. 

مهمانم ماریاست! هفته‌ی اولی که آمده بودم دعوتم کرد خانه‌اش، پیتزا پختیم و ساعت‌ها حرف زدیم. فردا برای شام دعوتش کردم ولی ساعت ۳ می‌آید. کلی وقت داریم تا حرف بزنیم! صبح باید بروم خرید. یادم باشد بپرسم چه غذایی دوست دارد.

امروز جلسه داشتیم با رادو. سوفی نمی‌دانم چرا نیامده. حوصله ندارم بروم سر جلسه. ازطرفی با رادو کار دارم. امیدوارم جلسه کنسل شود. 

امروز اینجا اعتصاب است برای climate. می‌خواستم بروم. به خاطر جلسه نتوانستم. بچه‌ها می‌گویند اعتصاب‌ها در اتریش بیشتر شبیه جشنی است که با پلیس همراهی می‌شود. یاد تظاهرات در ایران می‌افتم. دهانم تلخ می‌شود.

  • ۱۳۹
تسنیم ‌‌

این جشن حالا تاثیری هم داره؟

آره، وقتی تعداد خوبی آدم شرکت می‌کنن(مثلا حدود ۲۰ هزار نفر شرکت کرده بودن) عملا دارن به سیاست‌گزاران کشور اعلام می‌کنن که این مسئله براشون دغدغه‌ست و مهمه. این باعث می‌شه که اونا هم برای به دست آوردن رضایت مردم مسائل محیط زیستی رو توی قوانین و ... مد نظر قرار بدن. این مسئله خصوصا نزدیک انتخابات اهمیت بیشتر داره چون مردم نشون می‌دن به اون حزبی که بیشتر اهمیت میده به گرمایش زمین و باقی مسائل محیط زیستی رای خواهند داد. به طور کلی در یه کشور با حاکمیت و سیاست تقریبا سالم این جور اعتصاب‌ها تاثیرگزار هستن. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فکرها، دغدغه‌ها و خاطرات یه دخترِ دانشجویِ کامپیوترِ بیست و شش ساله؛ که میترسه یادش برن.. که نمیخواد یادش برن!
Designed By Erfan Powered by Bayan