حال دل

حال دل با تو گفتنم هوس است..

باران، در جشم‌های سیاهت

  • ۱۵:۳۸

این روزها هوا ابری‌ست و هر روز چند بار باران می‌بارد. خدا می‌داند من چقدر باران را دوست دارم. حتی وقتی تمام روز پشت لپ‌تاپم باشم و کار کنم. همین که لای پنجره باز باشد، بوی باران بیاید و صدایش، انرژی‌ام را تامین می‌کند. چند روز است که موقع کار اتزیو بوسو گوش می‌دهم. پریروز دیدم چقدر ترکیب آهنگ با صدای باران زیبا شده. اسپاتیفای را که نگاه کردم، دیدم اسم آهنگ هست Rain, in your black eyes از آلبوم Music for weather elements. این همزمانی اتفاقی به قدری خوشحالم کرد که نمی‌دانستم با ذوقم چه کار کنم :)

 

 

بعدا نوشت: خدایا! همین الان در ویکیپدیا خواندم که بوسو ۱۵ می ۲۰۲۰ از دنیا رفته.. یعنی همین ده روز پیش! 

  • ۸۳
گلی یاس

حال دلت خوش :)

مرسی! همچنین :)
Mari Na

اون بعدا نوشت رو میفهمم.
شبی که The Elephant Man رو دیدم، بااشک و بغض خوابیدم. صبح بیدار شدم و گوگل رو باز کردم ببینم کدوم بازیگر شگفت انگیزی بوده ک زیر گریم به اون سنگینی، اونقدر حس منتقل کرده که دیدم نوشته جان هرت شب قبل درگذشت! 

یعنی دقیقا زمانی که من داشتم میدیدمش و براش گریه می کردم..

شوک بزرگی بود. و این تنها فیلمی بود و هست ک من با یه سرچ ساده می تونم ببینم تو چه تاریخی تماشا کردمش..

آخ.. چقدر شوک تو بزرگ‌تر بوده ماری نا! خصوصا که همون زمان که می‌دیدیش از دنیا رفته.. عجیبه هنرمندایی که هیچ‌وقت ندیدیمشون ولی به واسطه‌ی هنرشون بهشون احساس نزدیکی می‌کنیم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فکرها، دغدغه‌ها و خاطرات یه دخترِ دانشجویِ کامپیوترِ بیست و شش ساله؛ که میترسه یادش برن.. که نمیخواد یادش برن!
Designed By Erfan Powered by Bayan