حال دل

حال دل با تو گفتنم هوس است..

عید

  • ۰۰:۲۳

گوگل مپ را خیلی دوست دارم. هر از چندی در آن می‌چرخم و جاهای جالبی دور و اطراف پیدا می‌کنم و علامت میزنم که بروم. امروز پیرو بحثی که دیروز با هوگو و نحلا راجع به آمریکای لاتین داشتیم داشتم نقشه‌اش را چک می‌کردم. بعد رفتم روی خاورمیانه، ایران و همسایه‌هایش. از خلیج فارس پایین آمدم و توی شبه جزیره‌ی عربستان عمان و یمن را دیدم. و بعد عربستان. مکه. مدینه المنوره. زوم کردم روی مکه. نقشه را روی حالت ماهواره گذاشتم و مسجدالحرام را دیدم. کعبه را و صفا و مروه را. رفتم روی منا. روی غار حرا. ریویوها را خواندم. عکس‌ها را دیدم. رفتم مدینه. مسجد قبا. مسجدالنبی. گنبد سبز. بقیع. بقیع. نمیدانم از کجای این گشت و گذار مجازی اشک‌هایم جاری شده بود. اما بعدش سبک شده بودم. 

  • ۱۳۵
ناشناس

صاحب اون خونه و اون گنبد سبز نگهدار شما باشه

ممنونم! همچنین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فکرها، دغدغه‌ها و خاطرات یه دخترِ دانشجویِ کامپیوترِ بیست و شش ساله؛ که میترسه یادش برن.. که نمیخواد یادش برن!
Designed By Erfan Powered by Bayan