حال دل

حال دل با تو گفتنم هوس است..

قاب مورد علاقه‌ی خانه‌ی من

  • ۲۱:۰۴

 

مرسی از تسنیم عزیزم برای دعوت :)

اینجا گوشه‌ی مورد علاقه‌ی من است. با سفره قلمکار اصفهان که مامان برایم خریده، قوری و لیوان چای که همیشه روی میزم است، کتاب‌هایم، گل‌های گلدان که بسته به فصل عوض می‌شوند، گلدان روی طاقچه که هدیه‌ی هوگو و نحلا و آلبرتوست، قاب عکس‌ها و یادگاری‌های دوستان ایرانم، پنجره‌ای که بارها باران را از آن به تماشا نشسته‌ام و برای کبوترها پشتش دانه ریخته‌ام. اینجا کار کرده‌ام، درس خوانده‌ام، تماس‌های تصویری بی‌شمار با عزیزانم گرفته‌ام، صندلی را توی راهرو گذاشته‌ام و مت یوگا پهن کرده‌ام و با فاطمه و پاملا ورزش کرده‌ام. اینجا خندیده‌ام، گریه کرده‌ام، دل‌تنگ شده‌ام، کلافه شده‌ام، بغض کرده‌ام. من اینجا را خیلی دوست دارم. احساس می‌کنم بخش مهمی از من در آن شکل گرفته و وقتی از اینجا بروم حتما دلم برایش تنگ می‌شود. 

 

 

  • ۲۱۷
عباس احمدی

بسیار هم زیبا. بدون شلوغی های عجیب غریب، بدون زرق و برق های الکی.

خیلی ممنون :)
تسنیم ‌‌

آفتابگردون‌ها رو دوست دارم :)

اون سینیه، لپ‌تاپه، چیه رو طاقچه‌ی پنجره؟

منم همینطور :)
ترازو :)) 
ناشناس

قوری عالیه 🙂

من ...

سلام‎(:‎

فکر کنم اولین باره اینجا پیام میذارم بخاطر همین شاید یکم عجیب باشه متنش

این عکس رو چند روز پیش Bing گذاشته بود لاک اسکرینم، یاد یکی از پست های قبلی اینجا افتادم ، اسکرین شات گرفتم که برات بذارم

مثلا اونجایی و اینها دارن وسایل تو رو زیر و رو میکنن‎(:‎

http://bayanbox.ir/view/227496125540344904/penguin.png

‎(:‎

سلام :)
خوش اومدی :) 
مرسی برای عکس! خیلی بامزه بود ^_^ ایشالا :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فکرها، دغدغه‌ها و خاطرات یه دخترِ دانشجویِ کامپیوترِ بیست و شش ساله؛ که میترسه یادش برن.. که نمیخواد یادش برن!
Designed By Erfan Powered by Bayan