حال دل

حال دل با تو گفتنم هوس است..

یا کهفی

  • ۲۳:۳۶

یَا کَهْفِی حِینَ تُعْیِینِی الْمَذَاهِبُ🤍

ای گریزگاه من، آن هنگام که راه‌های گوناگون ناتوانم می‌کنند..

امروز وقتی بیشتر از هر زمانی نیاز داشتم، در دو جای متفاوت به این دعا برخوردم. چقدر آرامش‌بخش است که پناهگاهی چون تو دارم، وقتی از تعدد مسیرها و گزینه‌ها احساس عجز می‌کنم، و آن‌ زمان که راه‌های چاره کم به نظر می‌آیند. مثل همیشه به رحمتت نیاز دارم، من حیث احتسب و من حیث لا احتسب.

  • ۷۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فکرها، دغدغه‌ها و خاطرات یه دخترِ دانشجویِ کامپیوترِ بیست و شش ساله؛ که میترسه یادش برن.. که نمیخواد یادش برن!
Designed By Erfan Powered by Bayan