حال دل

حال دل با تو گفتنم هوس است..

BlogMas روز نوزدهم، شام کریسمس

  • ۲۳:۳۵

پریروز شام کریسمس شرکت بود. قبلش رفتیم کارتینگ و بعد چون رستوران‌ها هنوز بسته‌اند، برگشتیم آفیس و غذا سفارش دادیم. اولین تجربه‌ی کارتینگ من بود و خیلی خوش گذشت. البته به علاوه‌ی یک حادثه‌ی کوچک :)) سر یکی از پیچ‌ها یکی از بچه‌ها از من سبقت گرفت. من آنقدر حواسم پرت این‌ شد که از او جلو بزنم که پیچ پیچید و من دیر پیچیدم، در حالی که پایم تا ته روی گاز بود! رفتم توی دیوار و البته خدا رحم کرد که اتفاق خاصی نیفتاد، فقط یک خراش روی دستم و کمی کوفتگی به خاطر پرت شدنم روی صندلی :)) بعدش چشمم ترسید و رقابت را بی‌خیال شدم :))

دیروز هم شام کریسمس خانه‌ی هوگو و نحلا بودیم. قرار بود هر کس چیزی درست کند و دور هم بخوریم. من می‌خواستم قیمه درست کنم چون سری پیش هوگو خیلی دوست داشت ولی دیدم وقت نمی‌کنم. تصمیم گرفتم آش رشته درست کنم. با این وجود تازه ساعت دو بعد از ظهر رسیدم بروم سبزی بخرم. ساعت شش که قرار بود خانه‌شان باشم تازه آش آماده شد و هنوز موهایم را خشک نکرده بودم! خلاصه ساعت هفت و نیم رسیدم و خوشبختانه آخرین نفری نبودم که رسید. (البته نفر یکی مانده به آخر بودم!!) همه چیز عالی بود! آنقدر خوردیم که داشتیم می‌ترکیدیم :)) 

آشپرخانه‌ی بمب ترکیده‌ی دیروز:

 

میز غذاهای ایرانی و مصری و مکزیکی و هندی و ایتالیایی:

 

و پیشرفت قابل ملاحظه‌ی من در ارتباط با سگ‌ها:

 

 

این دو روز فرصت نکردم بنویسم. در عوض برای جبران به‌جای اینکه تا کریسمس(۲۴ام) بنویسم، تا سال نو ادامه‌ می‌دهم!

  • ۹۰
مهسا -

وااااااااای به بهههه آشششو! چقدر خوب بوده. ایووووول :) 

 

مرسیی مهسا آش با الهام از تو بود 😍😅
تازه سکرت سانتا هم داشتیم و من باز با الهام از تو کتاب culture map رو گرفته بودم 🥰
مهسا -

وااااای خیلییییی ذوق کردمممممممممم! :چشم‌قلبییییی

😍😍🥰🥰🥰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فکرها، دغدغه‌ها و خاطرات یه دخترِ دانشجویِ کامپیوترِ بیست و شش ساله؛ که میترسه یادش برن.. که نمیخواد یادش برن!
Designed By Erfan Powered by Bayan