حال دل

حال دل با تو گفتنم هوس است..

BlogMas روز آخر، سال نو

  • ۲۰:۱۰

چند ساعت دیگر سال ۲۰۲۱ تمام می‌شود و وارد سال نو می‌شویم. اغراق نیست اگر بگویم من هنوز در ۲۰۲۰ گیر کرده‌ام و باورش کمی سخت است که دو سال گذشته. سال‌هاست اهداف سال جدید  نمی‌نویسم. تصمیم گرفتم امسال پنج تا هدف مشخص کنم و در دفترم بنویسم. خوبی سال نوی میلادی این است که سه ماه بعدش سال نوی ایرانی‌ست، اینطوری سه ماه فرصت هست که هدف‌ها را به بوته‌ی عمل گذاشت و اگر به دلیلی عقب بودیم، سال نوی ایرانی را شروعی دوباره بگیریم. یک جور تقلب که سال عوض ۱۲ ماه ۱۵ شود :)) هیجان دارم برای سال جدید!

یک ماه اینجا نوشتن هم مثل برق و باد گذشت. این یک ماه به من که خیلی خوش گذشت. چالش خوبی بود که مجبور باشم هر روز بنویسم، هرچند بعضی روزها واقعا سخت بود وقت و حوصله‌ پیدا کردن. با این همه ممنونم از همه‌ی کسانی که این یک ماه با نظرات عمومی و خصوصی من را همراهی کردند، و حتی دوستان خوب خاموش خوان. به خصوص مرسی از مهسای عزیزم که تا ۲۴ام همراهم بود و واقعا بدون او لطفی نداشت!

سال نوی میلادی همه مبارک!

 

 

دریافت

YouTube

  • ۱۴۷
محمدحسین قربانی

خدا قوت واقعا... تا آخر اومدن این چالش سخت واقعا جای تبریک داره.

من که جرئت وارد شدن به چنین چالشی ندارم ولی شما هر از مدتی از این چالشها برگزار کنید تا ما لذت ببریم:)

خیلی متشکرم :)
من هم متاسفانه سه چهار روزی رو نتونستم بنویسم ولی بازم بد نبود :)
Vafa 1192

ایشالله که سال جدید برات بهترین ها اتفاق بیوفته 😍

مرسیی برای تو هم همینطور 🥰❤️
مهسا -

سلاااام رعنای عزیزم :**

من متاشفانه نتونستم وقتی ایران بودم پست‌ها رو دنبال کنم و کامنت بذارم. خیلی سخت بود روی گوشی :))

ولی الان همه‌ی پستهای باقیمونده رو خوندم و لذت بردم. و یادم اومد که چقدر بهم خوش می‌گذشت تو اون ۲۴ روز :)

سال نوت کلی مبارک باشه. دقیقا همینی که گفتی :)))) تقلب می‌کنیم تو این ۳ ماه و اگر چیزی خوب نبود عوضش می‌کنیم برای هدف‌گذاری سال جدید شمسی:))

 

سلااام 😍
مرسیی خیلی خوشحالم کردی ❤️
سال نوی تو هم مبارک :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فکرها، دغدغه‌ها و خاطرات یه دخترِ دانشجویِ کامپیوترِ بیست و شش ساله؛ که میترسه یادش برن.. که نمیخواد یادش برن!
Designed By Erfan Powered by Bayan